Általános Szerződési Feltételek
Általános Üzleti Feltételek Fogyasztóknak
www.oemvwshop.com webes felületen található oemvwshop online áruházon keresztül kötött szerződésekre a jelen Általános Fogyasztói Üzleti Feltételek (a továbbiakban: Üzleti feltételek ) vonatkoznak. (a továbbiakban: " webes felület ") között
cégünk:
TSE Slovakia s.r.o. , székhelye Fraňa Mojtů 18, 949 01 Nyitra - Szlovákia
Cég Reg. sz.: 55983600
Adóazonosító sz.: SK2122153649
Bejegyezve: a Nyitrai Városi Bíróságon az iratszám alatt. nem. 62337/N
Szállítási cím: Fraňa Mojtů 18, 949 01 Nyitra
Telefonszám: +421 910 223 333
Kapcsolatfelvételi e-mail cím: info@oemvwshop.com
mint az Eladó
és Ön mint Vásárló .
1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1.1. Az Üzleti Feltételek tartalmának összefoglalása
Az adásvételi szerződésben vállaljuk, hogy a megrendelésben meghatározott árut eljuttatjuk Önhöz, Ön pedig vállalja az áru átvételét és a vételár megfizetését. A szerződés megkötéséhez Önnek meg kell adnia a rendelést , és a megrendelést el kell fogadnunk (a 2. cikk szerint). Az árakkal kapcsolatos tájékoztatást a 3. cikk tartalmazza. A lehetséges fizetési és szállítási módok a 4. és 5. cikkben találhatók. Az áru átvételét követően a szerződéstől való elállás lehetőségével kapcsolatos információk a 6. cikkben találhatók. A panaszokra a Fogyasztói Panaszkezelési Eljárásunk az irányadó .
1.2. Az adásvételi szerződés fogyasztói szerződés?
Fogyasztói szerződésnek minősül abban az esetben, ha Ön fogyasztó, azaz ha Ön természetes személy, és az árut üzleti tevékenysége keretében vagy szakmájának önálló ellátása keretében vásárolja meg. Ellenkező esetben ez nem fogyasztói szerződés, és Önre a vonatkozó jogszabályok és a jelen Üzleti Feltételek értelmében nem vonatkozik a fogyasztóvédelem .
1.3. Mi szabályozza kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket?
Mindenekelőtt a Szerződés, amely a következő dokumentumokból áll:
a jelen Üzleti Feltételek, amelyek meghatározzák kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket;
a Fogyasztói Panasztételi Eljárás , amelyet az áruval kapcsolatos reklamációnál kell követni;
Ön személyes adatainak védelmét szabályozó Adatvédelmi szabályzat ;
a webes felületen biztosított feltételeket és utasításokat, különösen a Szerződés megkötésekor;
a megrendelés és annak elfogadása részünkről,
és a Szerződés által nem szabályozott kérdésekben kölcsönös jogainkra és kötelezettségeinkre a cseh jog az irányadó, különösen a következő jogi rendelkezések:
számú törvény a módosított 89/2012. sz. Ptk. (a továbbiakban: Ptk. );
számú törvény A fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. módosítás (csak fogyasztói jogviszony esetén).
Ha az Ön lakóhelye vagy székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha jogviszonyunk más nemzetközi elemet is tartalmaz, Ön beleegyezik, hogy kapcsolatunkra a cseh jog az irányadó. Ha Ön fogyasztó, és a lakóhelye szerinti ország joga magasabb szintű fogyasztóvédelmet biztosít, mint a cseh jog, akkor ilyen magasabb szintű védelmet kap.
1.4. Hogyan fejezi ki hozzájárulását az Üzleti feltételekhez?
A megrendelés leadásával, valamint a webes felületen történő visszaigazolással Ön megerősíti , hogy megismerte és elfogadja a jelen Üzleti feltételeket.
1.5. Mit kell még tudni az Üzleti feltételekről?
Abban az esetben, ha a jelen Üzleti Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen (vagy válik) érvénytelenné, hatálytalanná vagy végrehajthatatlanná, akkor helyette az érvénytelen rendelkezéshez legközelebb álló rendelkezést kell alkalmazni. Ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
Az Üzleti Feltételek szövegét módosíthatjuk vagy módosíthatjuk. Az Ön jogaira és kötelezettségeire mindig az Üzleti Feltételek azon változata az irányadó, amely alapján azok keletkeztek. Az Üzleti Feltételek módosítására vagy kiegészítésére csak írásban van lehetőség .
2. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS
2.1. Hogyan köthetünk adásvételi szerződést?
A Szerződés megkötéséhez szükséges, hogy Ön a jelen Üzletszabályzatnak megfelelően megrendelést adjon le, és a megrendelést részünkről elfogadjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az áru webes felületen történő bemutatása tájékoztató jellegű, és nem minősül javaslatunknak a Polgári Törvénykönyv 1732. § (2) bekezdése értelmében a Szerződés megkötésére .
2.2. Hogyan kell megrendelni ?
Rendelést bármikor leadhat a webes felületen keresztül (az űrlap kitöltésével), vagy bármely más módon, amelyet a webes felületen található információk alapján lehetővé teszünk. A megrendelésnek tartalmaznia kell az űrlapon előírt összes adatot.
Mielőtt elküldi megrendelését a megrendelőlapon keresztül, megkapja a megrendelés összefoglalóját, amely tartalmazza a végső árat (beleértve az összes adót, illetéket és díjat). Az összefoglaló keretén belül van utoljára lehetősége a megadott adatok módosítására .
a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával adhat le . A kötelező érvényű végzésben közölt információkat helyesnek és teljesnek tekintjük. Kérjük, azonnal jelezze felénk telefonon vagy e-mailben, ha megváltoztatja ezeket.
2.3. Le lehet törölni vagy módosítani egy már leadott rendelést?
Telefonon vagy e-mailben törölheti vagy módosíthatja azt a rendelést, amelyet még nem fogadtunk el. Minden általunk elfogadott megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés utólagos törlése vagy módosítása csak a velünk kötött megállapodás alapján lehetséges. Ha a szerződéstől elállni nem lehetséges áruk megrendelése ilyen módon törlődik (további részletekért lásd a 6. cikket), jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban már felmerült költségek megtérítésére.
2.4. Honnan tudhatja, hogy elfogadtuk a megrendelést, és hogy mikor jött létre a Szerződés?
A megrendelés beérkezéséről értesítünk. A megrendelés beérkezéséről szóló információ automatikusan elküldésre kerül, és nem jelenti a megrendelés általunk történő elfogadását.
Az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor Ön a megrendelésben megadott e-mail címére megérkezik részünkről a megrendelés elfogadása. Amennyiben a megrendelés átvétele nem érkezik meg, a Szerződés legkésőbb a megrendelt áru kiszállításának átvételekor jön létre.
2.5. Van lehetősége a Szerződést szöveges formában átvenni?
kérésére e-mailben vagy postai úton kinyomtatjuk. Ha postai úton kell elküldeni, kérhetjük a kapcsolódó költségek megfizetését.
A Szerződést alkotó dokumentumokat elektronikusan tároljuk. A Szerződés harmadik fél számára nem hozzáférhető.
3. ÁRAK
3.1. Változhat az ár a webes felületen?
Ha a webes felületen vagy a rendelési folyamat során az áruk ára már nem aktuális, erről haladéktalanul értesítjük. Az elfogadott rendeléseket azonban nem érinti a megrendelés leadása és a megrendelés elfogadása között bekövetkezett árváltozás.
Abban az esetben, ha van egy teljesen nyilvánvaló technikai hiba részünkről az áru webes felületen történő árában vagy a rendelési folyamat során, nem vagyunk kötelesek az árut a nyilvánvalóan hibás áron szállítani Önnek, a termékünk „látszó jogszerűsége” miatt. 552. §-a szerinti per, vagy tévedés miatt a Ptk.
Az Európai Unióból érkező vásárlók számára az árak az ÁFA-t tartalmazzák. Az Európai Unión kívüli vásárlók számára az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.
3.2. Összevonható az áruk árából származó kedvezmény?
y egymással kombinálva, hacsak a webes felületen kifejezetten másként nem szerepel.
4. FIZETÉSI FELTÉTELEK
4.1. Milyen fizetési módokat fogadunk el?
A vételárat elsősorban az alábbi módokon fizetheti ki:
készpénzmentes módon az áru online kiszállítását megelőzően fizetési kártyával vagy fizetési átjárón keresztül;
készpénzmentesen az áru kiszállítását megelőzően bankszámlánkra történő átutalással (az utasításokat a megrendelés visszaigazolásában közöljük).
Minden további fizetési mód és az egyes fizetési módokhoz kapcsolódó díjak megtalálhatók a webes felületen .
4.2. Mikor esedékes a vételár?
három napon belül esedékes , az ár a megfelelő összeg bankszámlánkon történő jóváírásakor kerül kifizetésre. Amennyiben az árat határidőre nem kapjuk meg, fenntartjuk a jogot a Szerződéstől való elállásra.
4.3. Kérhetünk előleget vagy előleget?
Felhívjuk figyelmét, hogy a Polgári Törvénykönyv 2119. § (1) bekezdése értelmében jogosultak vagyunk az áru teljes árának (vagy előleg) megfizetésére az áru feladása vagy átadása előtt .
4.4. Mi a helyzet az áru vámkezelésével?
Minden, az Európai Unión kívülre szállított küldeményt megfelelően vámkezelni kell. Az áruhoz mindig mellékelnek adóbizonylatot az áru leírásával és a kifizetett összeggel. A vámdíjat a Vevő fizeti.
A vám összegére vonatkozó részletesebb információk a megrendelőlapon találhatók.
4.5. Hogyan állítunk ki adóbizonylatot ?
Jelen Üzleti Feltételek elfogadásával Ön hozzájárul számunkra az adószámla elektronikus úton történő kiállításához.
5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
5.1. Hogyan küldjük el az árut?
Az áruk kézbesítésének módjai, beleértve a szállítási költségek összegét is, a webes felületen vannak feltüntetve . Az áru konkrét szállítási módját a megrendelésben választhatja ki.
A megrendelés mindig tartalmazza a végső árat, amely már tartalmazza a választott szállítási mód költségét.
5.2. Mikor szállítjuk Önnek az árut?
Az áruk szállítási ideje mindig a rendelkezésre állástól, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ. A külső fuvarozók által szállított áruk szállítási idejét azonban nem tudjuk befolyásolni. A szállítási idővel kapcsolatos problémák esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és megpróbáljuk a fuvarozóval megoldani a helyzetet.
a fizetés számlánkra történő jóváírásától számított két munkanapon belül küldjük ki (készpénz nélküli fizetés esetén az áru kiszállítását megelőzően).
A raktáron nem lévő árut a lehető leghamarabb kiszállítjuk. A pontos időpontról értesíteni fogunk.
A jelen Üzleti Feltételek szerinti áruk kiszállítása azt a pillanatot jelenti, amikor az árut Önnek kézbesítették. Ha Ön indokolatlanul megtagadja az áru átvételét, az nem minősül az áru szállításának elmulasztásának, vagy az Ön részéről a Szerződéstől való elállásnak.
Az áru tulajdonjogát a teljes vételár kifizetésekor szerzi meg, de nem az áru átvétele előtt.
5.3. Mi az áru átvételének menete?
Az áru átvétele során ellenőrizze az áru csomagolásának sértetlenségét . Ha bármilyen hiányosságot észlel, azonnal értesítse mind a fuvarozót, mind pedig minket. Ha Ön megtagadja a sérült csomagolású küldemény átvételét, az nem minősül az áru indokolatlan visszautasításának .
Attól a pillanattól kezdve, amikor az árut átveszi (vagy attól a pillanattól kezdve, amikor köteles volt átvenni az árut, de ezt a Szerződés megszegésével nem tette meg), az áru véletlen megsemmisüléséért, megsérüléséért vagy elvesztéséért való felelősség elszáll. neked.
5.4. Mi történik, ha nem veszi át az árut?
Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megbeszélttől eltérő módon kell kézbesíteni, köteles a szállítással kapcsolatos költségeket megfizetni.
Ha Ön ok nélkül nem veszi át az árut, jogosultak vagyunk az áru kiszállításával és tárolásával kapcsolatos költségek megtérítésére, valamint az átvétel elmulasztásából eredő minden egyéb költségünk megtérítésére. áruk.
Ha a vételárat már kiegyenlítette (az áru kiszállítása előtti fizetés esetén ), a Ptk. 2126. §-a alapján jogosultak vagyunk az áru értékesítését magunk is eljárni.
6. ELÁLLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL
6.1. Hogyan lehet elállni a szerződéstől?
Fogyasztóként az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat az adásvételi szerződéstől ; ha a szállítás több részre oszlik, az utolsó szállítás átvételének időpontjától. Javasoljuk, hogy az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatot küldje el szállítási címünkre az áruval együtt, vagy e-mailben, és ezt követően haladéktalanul küldje el az árut szállítási címünkre. A Szerződéstől való elálláshoz formanyomtatvány -minta használható.
6.2. Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
A Szerződéstől való elállással a Szerződés eleve megszűnik, és úgy tekintendő, mintha meg sem kötötték volna.
Ha az áruval együtt az Ön hozzájárulásával ajándékot is kaptál, az adományozási szerződés hatályát veszti, ha bármelyik Fél eláll. Az ajándékot a visszaküldött áruval együtt vissza kell küldenie részünkre.
6.3. Milyen módon küldi vissza nekünk az árut?
Ön köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni nekünk szállítási címünkre, bármely üzembe vagy székhelyünkre. Kérjük, hogy az árut ne utánvétes módban küldje el , ilyen módon történő feladás esetén nem vagyunk kötelesek átvenni.
Javasoljuk, hogy a visszaküldött áruhoz mellékelje:
a szállítólevél másolata, a számla másolata (ha kiállították) vagy az áru vásárlását igazoló egyéb bizonylat;
írásos elállási nyilatkozatot (a nyomtatványunk használatával vagy más módon) és a választott visszatérítési módot.
A fent említett dokumentumok bármelyikének benyújtásának elmulasztása nem akadályozza meg a szerződéstől való elállásának a törvényi feltételeknek megfelelő pozitív feldolgozását.
6.4. Mikor kapod vissza a pénzed?
Az elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek az összes hozzánk beérkezett pénzt. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy nem vagyunk kötelesek visszatéríteni a pénzét, mielőtt visszaküldi nekünk az árut, vagy mielőtt bizonyítja, hogy visszaküldte nekünk az árut.
A vételáron felül jogosult az áruk Önnek való kiszállítási költségének visszatérítésére is. Ha azonban az általunk kínált legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, akkor az áruk legolcsóbb szállítási módjának megfelelő összegben visszatérítjük az áru kiszállítási költségét .
A pénzét ugyanúgy visszatérítjük, mint ahogyan azt megkaptuk (kivéve, ha Ön a Szerződéstől való elállásától számított tíz napon belül más módot kér tőlünk, és ha ennek következtében Önnél további költségek nem merülnek fel) vagy ahogy kéred.
A címünkre visszaküldött áruk elküldésével kapcsolatos költségek Önt terhelik, még abban az esetben is, ha az árut jellegénél fogva normál postai úton nem lehet visszaküldeni .
6.5. Mi a teendő, ha a visszaküldött áru megsérült?
Az áru feladása során kérjük, csomagolja megfelelő csomagolásba, hogy ne sérüljön meg vagy sérüljön meg.
Ha megtudjuk, hogy az Ön által visszaküldött áru sérült, elhasználódott, szennyezett vagy részben elhasználódott, akkor Ön felel felénk az áru értékének csökkenéséért .
6.6. Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?
A Polgári Törvénykönyv 1837. §-a értelmében nem lehet elállni (többek között) az alábbi szerződésektől :
az Ön kívánsága szerint vagy az Ön személye számára módosított áruk (ideértve a VIN-szám szerint speciálisan módosított és programozott árukat is) leszállításáról;
romlandó áruk, illetve olyan áruk szállításáról, amelyek a leszállítást követően helyrehozhatatlanul összekeveredtek más áruval;
hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program átadásáról, ha annak eredeti csomagolását megsértette;
digitális tartalom szolgáltatásáról, kivéve, ha azt tárgyi adathordozón nyújtották, és az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt biztosították, és erről a következményről Önt tájékoztatták.
elektronikus alkatrészek, valamint vezérlő- vagy kezelőegységeket tartalmazó alkatrészek szállításáról, ha azok sértetlensége vagy működőképessége beszerelés vagy csatlakoztatás után nem garantálható, és az ilyen alkatrészek visszaküldése vagy cseréje nem lehetséges.
6.7. Mikor állhatunk el az adásvételi szerződéstől?
Fenntartjuk a jogot a szerződéstől való elállásra az alábbi esetekben:
az esedékességig nem kaptuk meg Öntől a vételárat, vagy Ön nem vette át az árut;
az árut objektív okok miatt nem lehet az eredeti feltételek szerint szállítani (főleg azért, mert az árut már nem gyártják, a szállító leállította a Cseh Köztársaságba történő szállítást stb.);
a teljesítés objektíve lehetetlenné vagy jogellenessé válik.
Abban az esetben, ha a fent említett körülmények bármelyike bekövetkezik, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a Szerződéstől való elállásunkról.
öt napon belül készpénzmentesen visszatérítjük arra a számlára, amelyet erre a célra bejelentett, vagy amelyről Ön teljesítette a fizetést.
7. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOG
A hibás teljesítésből eredő jogaira a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a Ptk. 1914-1925., 2099-2117. §-ai, fogyasztó esetén pedig 2158-2174. §-ai) az irányadók. A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során a Fogyasztói Panasztételi Eljárásunk szerint járunk el .
8. TOVÁBBI INFORMÁCIÓK FOGYASZTÓK SZÁMÁRA
8.1. Milyen felhatalmazásokkal rendelkezünk tevékenységeink végzéséhez?
Kereskedelmi engedély alapján jogosultak árut értékesíteni. Tevékenységünk más felhatalmazáshoz nem kötött.
8.2. Hogyan kezeljük a panaszokat?
Minden panaszt a kapcsolattartási e-mail címünkön keresztül kezelünk. Felveheti a kapcsolatot az illetékes Kereskedelmi Engedélyezési Hatósággal vagy a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósággal is.
8.3. Milyen jogai vannak fogyasztói vita esetén?
Ha Ön fogyasztó, és ha vita merül fel közöttünk egy szerződés alapján, amelyet nem tudunk közvetlenül rendezni, akkor jogában áll a vitát a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósághoz (cím: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR) utalni. , Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, webes felület: www.coi.cz , www.adr.coi.cz elektronikus elérhetőség: adr@coi.cz telefon: +420 296 366 360) vagy a Cseh Fogyasztók Szövetsége (cím: Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.); Karla IV 430, 500 02 Hradec Králové, web felület: www.konzument.cz , elektronikus elérhetőség: spotrebitel@regio.cz , telefon: +420 495 215 266) fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése céljából. Ezt a jogát legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül gyakorolhatja, amikor a jelen fogyasztói jogvita tárgyát képező jogát először gyakorolta.
A tőlünk vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok benyújtásához, valamint alternatív vitarendezési szervezet megtalálásához használhatja az Európai Bizottság által létrehozott online platformot is a következő címen: http://ec. europa.eu/consumers/odr/.
9. REGISZTRÁCIÓ A WEBES FELÜLETEN
9.1. Hogyan lehet regisztrálni a webes felületen?
A webes felületen található regisztrációs űrlapon történő regisztrációval felhasználói fiók jön létre. Tartsa bizalmasan a felhasználói fiók hozzáférési adatait. Nem vállalunk felelősséget a felhasználói fiókkal harmadik fél általi visszaélésért .
A regisztrációs eljárás során megadott adatoknak valósnak és teljesnek kell lenniük. Hamis vagy hiányos adatok felhasználásával létrehozott fiókot kártérítés nélkül törölhetünk . Az adataiban bekövetkezett bármilyen változás esetén azt javasoljuk, hogy azokat haladéktalanul módosítsa felhasználói fiókjában.
9.2. Mi a felhasználói fiók célja ?
Felhasználói fiókján keresztül elsősorban árut rendelhet, nyomon követheti a rendeléseket és kezelheti felhasználói fiókja adatait. A felhasználói fiók további funkciói mindig megjelennek a webes felületen.
9.3. Mikor törölhetjük felhasználói fiókját?
Kérjük, vegye figyelembe, hogy jogunk van kártérítés nélkül törölni felhasználói fiókját, ha fiókján keresztül megsértik a jó erkölcsöt, a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Üzleti feltételeket.
10. SZERZŐI JOGI VÉDELEM, FELELŐSSÉG ÉS A WEBES FELÜLET HASZNÁLATA
10.1. A weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll?
A webes felületen található weboldalak tartalma (szövegek, beleértve az Üzleti feltételeket, fényképek, képek, logók, szoftverek és egyebek) szerzői jogunk vagy más személyek jogai védve vannak. A tartalmat semmilyen célra nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy felhasználhatja a mi hozzájárulásunk vagy a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása nélkül. Különösen tilos a webes felületen elhelyezett fényképeket és szövegeket ingyenesen vagy ellenszolgáltatás fejében hozzáférhetővé tenni.
A termékek, áruk, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és megnevezései a megfelelő tulajdonosaik bejegyzett védjegyei lehetnek.
10.2. A webes felület felelőssége és használata
Nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyek a webes felület harmadik fél általi beavatkozásából vagy annak rendeltetésellenes használatából erednek. A webes felület használata során tilos olyan eljárást alkalmazni, amely megzavarhatja a rendszer működését, vagy ésszerűtlenül megterhelheti a rendszert .
Ha a webes felület használata közben bármilyen illegális vagy etikátlan cselekményt követ el, jogosultak vagyunk a webes felülethez való hozzáférését ellenszolgáltatás nélkül korlátozni, felfüggeszteni vagy megszüntetni. Ebben az esetben Ön köteles továbbá teljes egészében megtéríteni részünkre azokat a károkat, amelyeket az Ön tevékenysége e bekezdés alapján bizonyíthatóan okozott .
Ezúton felhívjuk a figyelmét arra, hogy a webes felület bizonyos hivatkozásaira való kattintás a webes felület elhagyását és harmadik fél webhelyére való átirányítást okozhat.
A jelen Üzleti feltételek érvényesek és hatályosak 16. 8. 2023