Általános Szerződési Feltételek

Általános üzleti szerződési feltételek fogyasztóknak

 

A jelen Fogyasztói Általános Üzleti Feltételek (a továbbiakban: „ Üzleti feltételek ") a webes felületen található oemvwshop webáruházon keresztül kötött szerződésekre vonatkozik

 

www.oemvwshop.com (a továbbiakban: „ Webes felület ”) között

 cégünk:

TSE Slovakia sro, székhelye: Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nyitra

 Cégreg. sz.: 55983600

Adóazonosító. szám: SK2122153649

 Regisztrálva: a nyitrai Városi Bíróságon, az iratszám alatt. nem. 62337/N

 Szállítási cím: Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nyitra

 Telefonszám: +420 601 334 444

Kapcsolatfelvételi e-mail cím:

info@oemvwshop.com

 

mint az Eladó  

és te mint a Vásárló .

 

BEVEZETÉS RENDELKEZÉSEK

 

  • Az Üzleti Feltételek tartalmának összefoglalása

 

Az adásvételi szerződésben vállaljuk, hogy a megrendelésben meghatározott árut eljuttatjuk Önnek, Ön pedig vállalja, hogy átveszi az árut és kifizeti nekünk a vételár. A szerződés megkötéséhez Önnek meg kell adnia a rendelést, és a megrendelést el kell fogadnunk (a 2. cikk szerint). Az árakkal kapcsolatos tájékoztatást a 3. cikk tartalmazza. A lehetséges fizetési és szállítási módok a 4. és 5. cikkben találhatók. Az áru átvételét követően a szerződéstől való elállás lehetőségével kapcsolatos információk a 6. cikkben találhatók. A panaszokra a Fogyasztói Panaszkezelési Eljárásunk az irányadó.

 

  • Az adásvételi szerződés fogyasztói szerződés?

 

Fogyasztói szerződés abban az esetben, ha Ön fogyasztó, azaz ha Ön természetes személy, és az árut üzleti tevékenysége keretein kívül vagy önálló tevékenysége keretében vásárolja meg. szakma. Ellenkező esetben ez nem fogyasztói szerződés, és Önre a vonatkozó jogszabályok és a jelen Üzleti Feltételek értelmében nem vonatkozik a fogyasztóvédelem.

 

  • Mi szabályozza kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket?

Először is a Szerződés, amely a következő dokumentumokból áll:

 

  • a jelen Üzleti Feltételek, amelyek meghatározzák kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket;
  • a Fogyasztói Panasztételi eljárás, amelyet az áruval kapcsolatos reklamációnál kell követni;
  • az adatvédelmi irányelvek, amelyek az Ön személyes adatainak védelmét szabályozzák;
  • a webes felületen található feltételek és utasítások, különösen a Szerződés megkötésekor;
  • a megrendelés és annak elfogadása a részünkről,

és a Szerződés által nem szabályozott kérdésekben kölcsönös jogainkra és kötelezettségeinkre a cseh jog az irányadó, különösen a következő jogi rendelkezések:

  • számú törvény A módosított 89/2012. sz. Ptk. (a továbbiakban: „ a Polgári Törvénykönyv ”);
  • a sz. 634/1992 Coll., a fogyasztóvédelemről, a módosításokkal (csak ha Ön fogyasztó).

 

  • Hogyan fejezi ki hozzájárulását az Üzleti feltételekhez?

A megrendeléssel, valamint a webes felületen történő visszaigazolással Ön megerősíti, hogy megismerte és elfogadja a jelen Üzleti feltételeket.

 

  • Mit kell még tudni az üzleti feltételekről?

Az Üzleti Feltételek szövegét módosíthatjuk vagy módosíthatjuk. Az Ön jogaira és kötelezettségeire mindig az Üzleti Feltételek azon változata az irányadó, amely alapján azok keletkeztek. Az Üzleti feltételek módosítása vagy kiegészítése csak írásban lehetséges .

<könyvtár> <könyvtár> <könyvtár>

 

VÉTELI SZERZŐDÉS

 

  • Hogyan köthetünk adásvételi szerződést?

A Szerződés megkötéséhez szükséges, hogy Ön a jelen Üzletszabályzatnak megfelelően megrendelést adjon le, és a megrendelést részünkről elfogadjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az áru webes felületen történő bemutatása tájékoztató jellegű, és nem minősül javaslatunknak a Polgári Törvénykönyv 1732. § (2) bekezdése értelmében a szerződés megkötésére .

 

  • Hogyan lehet megrendelni?

Rendelést bármikor leadhat a webes felületen keresztül (az űrlap kitöltésével), vagy bármilyen más módon, amit a a webes felület. A megrendelésnek tartalmaznia kell az űrlapon előírt összes adatot.

Mielőtt elküldi megrendelését a megrendelőlapon keresztül, megkapja a megrendelés összefoglalóját, amely tartalmazza a végső árat (beleértve az összes adót, illetéket és díjat). Az összefoglaló keretén belül van utoljára lehetősége a megadott adatok módosítására .

Kötelező rendelést a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával adhat le. A kötelező érvényű végzésben szereplő információkat helyesnek és teljesnek tekintjük. Kérjük, azonnal jelezze felénk telefonon vagy e-mailben, ha megváltoztatja ezeket.

 

  • Törölhet vagy módosíthat egy már leadott rendelést?

Telefonon vagy e-mailben törölheti vagy módosíthatja azt a rendelést, amelyet még nem fogadtunk el. Minden általunk elfogadott megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés utólagos törlése vagy módosítása csak a velünk kötött megállapodás alapján lehetséges. Ha a szerződéstől elállni nem lehetséges áruk megrendelése ilyen módon törlődik (további részletekért lásd a 6. cikket), jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban már felmerült költségek megtérítésére.

 

  • Honnan tudja, hogy elfogadtuk a megrendelést, és hogy mikor jött létre a szerződés?

A megrendelés beérkezéséről értesítünk. A megrendelés beérkezésével kapcsolatos információk automatikusan elküldésre kerülnek, és nem jelentik a megrendelés általunk történő elfogadását .

Az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor Ön a megrendelésben megadott e-mail címére a megrendelés elfogadását részünkről megkapja.

Ha a megrendelés átvétele nem érkezik meg, a Szerződés legkésőbb abban a pillanatban jön létre, amikor Ön átveszi a megrendelt áru kiszállítását.

 

  • Van lehetősége a Szerződést szöveges formában átvenni?

A Szerződést alkotó dokumentumokat e-mailben küldjük meg  vagy kérésére postai úton kinyomtatjuk. Ha postai úton kell elküldeni, kérhetjük a kapcsolódó költségek megfizetését.

A Szerződést alkotó dokumentumokat elektronikusan tároljuk. A Szerződés harmadik fél számára nem hozzáférhető.

 

 

ÁRAK

 

  • Változhat az ár a webes felületen?

Ha a webes felületen vagy a rendelési folyamat során az áruk ára már nem aktuális, erről haladéktalanul értesítjük. Az elfogadott rendeléseket azonban nem érinti az árváltozás, amely a megrendelés leadása és a megrendelés elfogadása között történt.

Abban az esetben, ha a webes felületen az áru árában, vagy a rendelési folyamat során részünkről teljesen nyilvánvaló technikai hiba lép fel, nem vagyunk kötelesek az árut a címre kiszállítani. a nyilvánvalóan téves ár a Ptk. 552. §-a szerinti perünk „látszólagos jogszerűsége” vagy a Ptk. 571. § szerinti tévedés miatt

Az Európai Unióból érkező vásárlók számára az árak az ÁFA-t tartalmazzák. Az Európai Unión kívüli vásárlók számára az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.

 

  • Összevonható az áruk árából származó kedvezmény?

Az áruk árából származó kedvezmények nem vonhatók össze egymással, kivéve, ha a webes felületen kifejezetten másként szerepel.

   

FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

  • Milyen fizetési módokat fogadunk el?


A vételárat elsősorban az alábbi módokon fizetheti ki:

  • készpénzmentes módon az áru online kiszállítása előtt, fizetési kártyával vagy fizetési átjárón keresztül;

 

  • készpénzmentesen az áru kiszállítását megelőzően bankszámlánkra történő átutalással (az utasításokat a megrendelés visszaigazolásában közöljük).

Minden további fizetési mód és bizonyos fizetési módokhoz kapcsolódó díjak biztosítják a webes felületen.

 

  • Mikor esedékes a vételár?

Az áru kiszállítása előtti készpénz nélküli fizetés esetén az ár a megrendelés átvételétől számított három napon belül esedékes, az ár a megfelelő összeg bankszámlánkon történő jóváírásakor kerül kifizetésre. Amennyiben az árat a határidőig nem kapjuk meg, fenntartjuk a jogot a Szerződéstől való elállásra.

 

  • Kérhetnénk előleget vagy előleget?

Felhívjuk figyelmét, hogy a Polgári Törvénykönyv 2119. § (1) bekezdése értelmében jogosultak vagyunk fizetést kérni. az áru teljes ára (vagy letét) az áru feladása vagy átadása előtt .

 

  • Mi a helyzet az áruk vámkezelésével?

Minden, az Európai Unión kívülre szállított küldeményt megfelelően vámkezelni kell. Az áruhoz mindig mellékelnek adóbizonylatot az áru leírásával és a kifizetett összeggel. A vámdíjat a Vásárló fizeti.

Kérjük, tekintse meg a megrendelőlapot a vám összegével kapcsolatos részletesebb információkért.

 

  • Hogyan állíthatunk ki adóbizonylatot?


Jelen Üzleti Feltételek elfogadásával Ön hozzájárul számunkra az adószámla elektronikus úton történő kiállításához.

 

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 

  • Hogyan küldjük el az árut?

Az áruk kézbesítésének módjai, beleértve a szállítási költségek összegét is, a webes felületen vannak feltüntetve. Az áru konkrét szállítási módját a megrendelésben választhatja ki.

A megrendelés mindig tartalmazza a végső árat, amely már tartalmazza a választott szállítási mód költségét.

 

  • Mikor szállítjuk ki Önnek az árut?

Az áruk szállítási ideje mindig a rendelkezésre állástól, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ. A külső fuvarozók által szállított áruk szállítási idejét azonban nem tudjuk befolyásolni. A szállítási idővel kapcsolatos problémák esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és megpróbáljuk megoldani a helyzetet a szállítóval.

A raktáron lévő árut rendszerint két munkanapon belül küldjük ki attól a naptól számítva, amikor a fizetés jóváírásra került a számlánkon (készpénz nélküli fizetés esetén az áru kiszállítása előtt).

A raktáron nem lévő árut a lehető leghamarabb kiszállítjuk. A pontos dátumról értesíteni fogunk.

Az áruk kiszállítása a jelen Üzleti feltételek szerint azt a pillanatot jelenti, amikor az árut Önnek kézbesítették. Ha Ön indokolatlanul megtagadja az áru átvételét, az nem tekinthető az áru kézbesítésének elmulasztásának, vagy az Ön részéről a Szerződéstől való elállásnak.

Az áru tulajdonjogát a teljes vételár kifizetésekor szerzi meg, de nem az áru átvétele előtt.

 

  • Mi az áru átvételének menete?

Az áru átvételekor ellenőrizze az áru csomagolásának sértetlenségét.

Ha bármilyen hiányosságot észlel, azonnal értesítse mind a fuvarozót, mind pedig minket. Ha Ön megtagadja a sérült csomagolású küldemény átvételét, az nem minősül az áru indokolatlan visszautasításának.

Az áru átvételének pillanatától (vagy attól a pillanattól kezdve, amikor köteles volt átvenni az árut, de ezt a Szerződés megszegésével nem tette meg), a véletlen megsemmisülésért, sérülésért, ill. az áru elvesztése Önre száll át.

 

  • Mi történik, ha nem veszi át az árut?

Ha az Ön részéről az árut ismételten vagy a megállapodástól eltérő módon kell kézbesíteni, köteles megfizetni az ilyen szállítással kapcsolatos költségeket.

Ha ok nélkül nem veszi át az árut, az áruk kiszállításával és tárolásával kapcsolatos költségek megtérítésére leszünk jogosultak valamint az áru átvételének meghiúsulása miatt nálunk felmerülő egyéb költségeket.

Ha a vételárat már kiegyenlítette (az áru kiszállítása előtti fizetés esetén), akkor a Ptk. 2126. §-a alapján jogosultak vagyunk az áru értékesítését önállóan is folytatni. .

 

 

ELÁLLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL

 

 

  • Hogyan lehet elállni a szerződéstől?

Fogyasztóként indoklás nélkül elállhat az adásvételi szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül ; ha a szállítás több részre oszlik, az utolsó szállítás átvételének időpontjától. Javasoljuk, hogy az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatot küldje el szállítási címünkre az áruval együtt, vagy e-mailben, és ezt követően haladéktalanul küldje el az árut szállítási címünkre. A Szerződéstől való elálláshoz formanyomtatvány-minta használható.

 

  • Milyen következményekkel jár a Szerződéstől való elállás?

A Szerződéstől való elállással a Szerződés eleve megszűnik, és úgy tekintendő, mintha meg sem kötötték volna.

Ha az áruval együtt az Ön hozzájárulásával ajándékot adtak Önnek, az adományozási szerződés hatályát veszti, ha bármelyik Fél eláll. Az ajándékot a visszaküldött áruval együtt vissza kell küldenie részünkre.

 

  • Milyen módon küldi vissza nekünk az árut?


Ön köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni nekünk szállítási címünkre, bármely üzembe vagy székhelyünkre . Kérjük, ne utánvétes módban küldje el az árut, ha így küldjük, nem vagyunk kötelesek átvenni.

Javasoljuk, hogy a visszaküldött áruhoz mellékelje:

  • a szállítólevél másolata, a számla másolata (ha kiállították) vagy az áru vásárlását igazoló egyéb bizonylat;
  • egy írásos elállási nyilatkozatot (a mi űrlapunk használatával vagy más módon) és a választott visszatérítési módot.

A fent említett dokumentumok bármelyikének benyújtásának elmulasztása nem akadályozza meg a szerződéstől való elállásának a törvényi feltételeknek megfelelő pozitív feldolgozását.< /span>

 

  • Mikor kapja vissza a pénzét?

Az elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek az összes hozzánk beérkezett pénzt. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy nem vagyunk kötelesek visszatéríteni a pénzét, mielőtt visszaküldi nekünk az árut, vagy mielőtt bizonyítja, hogy visszaküldte nekünk az árut.

A vételáron felül jogosult az áruk Önnek való kiszállítási költségének visszatérítésére is. Ha azonban az általunk kínált legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott , visszatérítjük az áru kiszállítási költségét az áru legolcsóbb szállítási módjának megfelelő összegben .

A pénzét ugyanúgy visszatérítjük, mint ahogyan azt megkaptuk (kivéve, ha Ön a Szerződéstől való elállásától számított tíz napon belül más módot kér tőlünk, és ha Önnél nem merülnek fel további költségek ennek eredményeként) vagy az Ön által kért módon.

A címünkre visszaküldött áruk visszaküldésével kapcsolatos költségek Önt terhelik, még abban az esetben is, ha az áru jellegéből adódóan normál postai úton nem küldhető vissza.

 

  • Mi van, ha a visszaküldött áru megsérült?

Az áru feladása során kérjük, csomagolja megfelelő csomagolásba, hogy ne sérüljön meg vagy semmisüljön meg.

Ha megtudjuk, hogy az Ön által visszaküldött áru sérült, elhasználódott, szennyezett vagy részben elhasználódott, akkor Ön felel felénk az áru értékcsökkenéséért .

 

  • Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?


A Polgári Törvénykönyv 1837. §-a értelmében az alábbi szerződésektől (többek között) nem lehet elállni :

  • az Ön kívánsága szerint vagy az Ön személyére módosított áruk (ideértve a VIN-szám szerint speciálisan módosított és programozott árukat is) kiszállításáról;
  • romlandó áruk szállításáról, vagy olyan árukról, amelyek a leszállítást követően helyrehozhatatlanul összekeveredtek más árukkal;
  • hang- vagy videofelvétel vagy számítógépes program átadásáról, ha megsértette annak eredeti csomagolását;
  • digitális tartalom szolgáltatásáról, kivéve, ha azt tárgyi adathordozón nyújtották, és az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt biztosították, és Ön tájékoztatták erről a következményről.

 

  • Mikor tudunk elállni az adásvételi szerződéstől?

Fenntartjuk a jogot a szerződéstől való elállásra az alábbi esetekben:

  • nem kaptuk meg Öntől a vételárat a határidőig, vagy nem vette át az árut;
  • az árut objektív okok miatt nem lehet az eredeti feltételek szerint kiszállítani (főleg azért, mert az árut már nem gyártják, a szállító leállította a Cseh Köztársaságba történő szállítást stb.);
  • a teljesítés objektíve lehetetlenné vagy törvénytelenné válik.

Amennyiben a fent említett körülmények bármelyike bekövetkezik, haladéktalanul értesítjük Önt a Szerződéstől való elállásunkról.

Ha a vételárat részben vagy egészben már kifizette, a szerződéstől való elállástól számított öt napon belül visszatérítjük a kapott összeget, készpénzmentes módon arra a számlára, amelyet e célból bejelent nekünk, vagy amelyről a fizetést teljesítette.

 

Panaszprotokoll és Elállási űrlap fogyasztók számára

 

 

HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK

 

Az Ön hibás teljesítésből eredő jogaira a vonatkozó általánosan kötelező érvényű jogszabályok az irányadók (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925, 2099-2117 paragrafusai, fogyasztó esetén pedig 2158-2174 paragrafusai) . A hibás teljesítésből eredő jogaink gyakorlása során a rendelkezésünkre álló módon járunk el Fogyasztói panasztételi eljárás.

 

 

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK FOGYASZTÓK SZÁMÁRA

 

 

  • Milyen felhatalmazásokkal rendelkezünk tevékenységeink végzéséhez?

Kereskedelmi engedély alapján jogosultak árut értékesíteni. Tevékenységünk más felhatalmazáshoz nem kötött.

 

  • Hogyan kezeljük a panaszokat?

Bármilyen panaszt a kapcsolattartási e-mail címünkön keresztül kezelünk. Felveheti a kapcsolatot az illetékes Kereskedelmi Engedélyezési Hatósággal vagy a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósággal is.

 

  • Milyen jogai vannak fogyasztói vita esetén?

Ha Ön fogyasztó, és ha egy szerződés alapján vita merül fel közöttünk, amelyet nem tudunk közvetlenül rendezni, akkor jogában áll a vitát a a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság (cím: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webes felület:

www.coi.cz , www.adr.coi.cz ; elektronikus elérhetőség: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) vagy a Cseh Fogyasztók Egyesülete (cím: Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webes felület: www.konzument.cz , elektronikus kapcsolatfelvétel: spotrebitel@regio.cz , telefon: +420 495 215 266) fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése céljából. Ezt a jogát legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül gyakorolhatja, amikor a jelen fogyasztói jogvita tárgyát képező jogát először gyakorolta.

A tőlünk vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok benyújtásához, valamint alternatív vitarendezési szervezet megtalálásához használhatja az Európai Bizottság által létrehozott online platformot is a következő címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

 

 

REGISZTRÁCIÓ A WEBOLDALON

 

 

  • Hogyan regisztrálhat a webes felületen?

A webes felületen található regisztrációs űrlapon történő regisztrációval felhasználói fiók jön létre. Tartsa bizalmasan a felhasználói fiókhoz tartozó hozzáférési adatokat. Nem vállalunk felelősséget a felhasználói fiókkal harmadik fél általi visszaélések ért .

A regisztrációs eljárás során megadott adatoknak valósnak és teljesnek kell lenniük. A hamis vagy hiányos adatok felhasználásával létrehozott fiókot kártérítés nélkül törölhetjük. . Az adataiban bekövetkezett bármilyen változás esetén azt javasoljuk, hogy azokat haladéktalanul módosítsa felhasználói fiókjában.

 

  • Mi a felhasználói fiók célja?

Felhasználói fiókján keresztül elsősorban árukat rendelhet, nyomon követheti a rendeléseket és kezelheti felhasználói fiókja adatait. A felhasználói fiók minden további funkciója mindig megtalálható a webes felületen.

 

  • Mikor törölhetjük felhasználói fiókját?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy jogunkban áll minden ellenszolgáltatás nélkül törölni felhasználói fiókját, ha fiókján keresztül megsértik a jó erkölcsöt, a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Üzleti feltételeket.

 

 

SZERZŐI JOGI VÉDELEM, FELELŐSSÉG ÉS A WEBES FELÜLET HASZNÁLATA

 

  • A webhely tartalma szerzői jogvédelem alatt áll?

A webes felületen található weboldalak tartalma (szövegek, beleértve az Üzleti feltételeket, fényképek, képek, logók, szoftverek és egyebek) szerzői jogunk vagy más személyek jogai védve vannak. A tartalmat semmilyen célra nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy felhasználhatja a mi hozzájárulásunk vagy a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása nélkül. Különösen tilos a webes felületen elhelyezett fényképeket és szövegeket ingyenesen vagy ellenszolgáltatás fejében hozzáférhetővé tenni.

Termékek, áruk, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és megnevezései megfelelő tulajdonosaik bejegyzett védjegyei.

 

  • A webes felület felelőssége és használata


Nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyek a webes felület harmadik fél általi beavatkozásából vagy annak rendeltetésellenes használatából erednek. A webes felület használatakor tilos olyan eljárást alkalmazni, amely megzavarhatja a rendszer működését, vagy ésszerűtlenül megterhelheti a rendszert.

Ha a webes felület használata közben bármilyen illegális vagy etikátlan cselekedetet követ el, jogosultak vagyunk korlátozni, felfüggeszteni vagy megszüntetni a webes felülethez való hozzáférését minden ellenszolgáltatás nélkül. Ebben az esetben köteles továbbá teljes egészében megtéríteni részünkre azokat a károkat, amelyeket az Ön tevékenysége e bekezdés alapján bizonyíthatóan okozott.

Ezúton felhívjuk a figyelmét arra, hogy a webes felületen lévő egyes hivatkozásokra kattintva a webes felület elhagyását és harmadik félhez való átirányítást okozhat webhelyeken.

<könyvtár> <könyvtár> <könyvtár>

 



A jelen Üzleti Feltételek 2022.01.01-től érvényesek és hatályosak

 


 

 

 

 

Általános üzleti feltételek a következőhöz:

Vállalkozók és jogi személyek

 

A jelen Vállalkozók és Jogi Személyek Általános Üzleti Feltételei (a továbbiakban: „ Üzleti feltételek ") a webes felületen található oemvwshop webáruházon keresztül kötött szerződésekre vonatkozik

 

www.oemvwshop.com (a továbbiakban: „ Webes felület ”) között cégünk:

 

TSE Slovakia sro, székhelye: Fráňa Mojtů 18, 949 01 Nitra

 

Cégreg. sz.: 55983600

 

Adóazonosító szám: SK2122153649

 

Regisztrálva: a Nyitrai Városi Bíróságon az iratszám alatt. nem. 62337/N

 

Szállítási cím: Fráňa Mojtů 18, 949 01 Nyitra

 

Telefonszám: +421 910 223 333

 

Kapcsolatfelvételi e-mail cím:

 

info@oemvwshop.com

 

 

 

mint az eladó

 

és a vállalkozó vagy jogi személy

 

mint a Vásárló

 

(mindkettőre a továbbiakban együtt hivatkozunk: „ a felek ”).

 

 

Bevezető rendelkezések

 

 

  • Az Üzleti Feltételek meghatározzák és pontosítják a Felek alapvető jogait és kötelezettségeit az adásvételi szerződés vagy az itt hivatkozott egyéb szerződés (a továbbiakban: „ a Szerződés ”) a webes felületen keresztül.
  • Az Üzleti Feltételek rendelkezései a Szerződés elválaszthatatlan részét képezik. A Felek az Üzleti Feltételektől eltérő jogokról és kötelezettségekről tárgyalhatnak. A Felek ettől eltérő megállapodásai irányadóak az Üzletszabályzatban foglaltakkal szemben. Az Eladó megváltoztathatja vagy módosíthatja az Üzleti Feltételek szövegét. A Felek jogaira és kötelezettségeire minden esetben azoknak az Üzleti Feltételeknek a szövege az irányadó, amelyek hatálya alatt azok keletkeztek. A Felek jogaira és kötelezettségeire a továbbiakban a Vállalkozók és jogi személyek panasztételi eljárása, az Adatvédelmi szabályzat, valamint a Webes felületen, különösen a Szerződés megkötésekor közölt feltételek és utasítások az irányadók. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Felek kapcsolataira a jogszabályok, így különösen a Szt. A Polgári Törvénykönyvről szóló, módosított 89/2012. (a továbbiakban: „ a Polgári Törvénykönyv ”).
  • A jelen Üzleti Feltételek azokra a Vásárlókra vonatkoznak, akik vállalkozók és/vagy jogi személyek. Jelen Üzleti Feltételek nem vonatkoznak a fogyasztóval kötött Szerződésekre, mivel az ilyen szerződésekre az Általános Fogyasztói Üzleti Feltételek vonatkoznak.
  • Az áru tulajdonjogát a Vevő a teljes vételár megfizetésével szerzi meg, de nem azelőtt, hogy a Vevő az árut birtokba veszi.
  • A Vásárló a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta a jelen Üzleti feltételeket, és egyetért az abban foglaltakkal.
  • Ha az Ön székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha jogviszonyunk más nemzetközi elemet is tartalmaz, Ön beleegyezik a kapcsolatunkba a cseh jog hatálya alá tartozik .

 

 

A szerződés sorrendje és megkötése

 

  • A webes felület az áruk listáját tartalmazza, beleértve az egyes cikkek főbb jellemzőinek leírását. Az áruk webes felületen biztosított bemutatása tájékoztató jellegű, és nem minősül az Eladó javaslatának a Ptk 1732. § (2) bekezdése értelmében a szerződés megkötésére . A Szerződés megkötéséhez szükséges, hogy a Vevő a jelen Üzletszabályzatnak megfelelő megrendelését elküldje, és a megrendelést az Eladó elfogadta.
  • A Vevő a megrendelést a webes felületen keresztül, vagy a webes felületen meghatározott, vagy a felek megállapodása szerinti egyéb módon adja le. A megrendelésnek minden esetben tartalmaznia kell a megrendelt áru pontos megnevezését (vagy az áru számszerű megjelölését), az áru darabszámát, a választott fizetési és szállítási módot, valamint a Vásárló elérhetőségét (kereszt- és vezetéknév vagy cégnév). , azonosító szám, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím). A Megrendelő köteles igazolni, hogy vállalkozó a megrendelésben érvényes azonosító számának megadásával.
  • Abban az esetben, ha a Vásárló a megrendelést az Eladó általi elfogadás előtt mondja le, az Eladó jogosult az Eladónál a Vásárló megrendelésének feldolgozásával kapcsolatban felmerült költségek megtérítésére.
  • Az Eladó nem köteles elfogadni a kapott megrendelést. Az el nem fogadott megrendelés az Eladóra nézve nem kötelező érvényű. Az Eladó jogosult felvenni a kapcsolatot a Vevővel és ellenőrizni, hogy a Vevő vállalkozó-e, valamint ellenőrizni a megrendelés teljességét, valódiságát és komolyságát. A nem ellenőrzött rendelést az Eladó elutasíthatja.
  • A megrendelés beérkezéséről szóló tájékoztatást automatikusan megküldjük, és ez nem jelenti a megrendelés Eladó általi elfogadását. A Szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a megrendelés Eladó általi elfogadásáról szóló tájékoztatást a Vevő megkapta.
  • A Vevő nem jogosult egyoldalúan elállni egy elfogadott rendeléstől és ezzel a megkötött Szerződéstől. Az átvett megrendelés csak a Vevő kérelmére mondható el, a Szerződés pedig csak az Eladó és a Vevő között létrejött megállapodás alapján mondható fel.
  • Elfogadott megrendelés elállása és ennek következtében a Szerződés Vevő kérelmére és az Eladó beleegyezésével történő felmondása esetén az Eladó az áru árának 50%-ának megfelelő elállási díjra jogosult. . Ha az Eladónál a Szerződéssel kapcsolatban már felmerültek költségek, az Eladó jogosult ezen ésszerű költségek teljes megtérítésére is.

Szállítási feltételek

 

  • Az Eladó köteles az árut a megbeszélt módon, megfelelően becsomagolva és a szükséges dokumentumokkal ellátva a Vevőnek átadni. Eltérő megállapodás hiányában a dokumentumok cseh nyelven állnak rendelkezésre.
  • A Felek megállapodása alapján az Eladó a szállítás időtartama alatt az áru szállításáról, és adott esetben az áru biztosításáról is gondoskodhat a Vevő részére. A Vevő köteles megfizetni a szállítási és biztosítási költségeket az érvényes díjszabás szerint. Az áru Vevő részére történő átadása az áru első fuvarozónak történő átadásának minősül. Az áru sérülésének kockázata az áru átadásával száll át a Vevőre. Az Eladó nem vállal felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.
  • A Vevő köteles az áru kiszállításának átvétele előtt ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és az esetleges hibákat haladéktalanul értesíteni a fuvarozónak. A hibákról jegyzőkönyvet kell felvenni, ha hiányosság van. Hibabejelentés hiányában a Vevő elveszíti az áru hibás csomagolásából eredő igényét.
  • A Vevő az áru átvételekor haladéktalanul köteles az árut ellenőrizni, különös tekintettel a darabszámra és azok hiánytalanságára. Eltérés esetén a Vevő haladéktalanul, de legkésőbb 2 napon belül értesíti az Eladót. munkanapokon az áru átvételétől számítva. A Vevő köteles a feltárt hibákat megfelelő módon dokumentálni, és ezt a dokumentációt a hiba bejelentésével együtt az Eladónak megküldeni.
  • Az áru átvételének Vásárló általi elmulasztása nem érinti az Eladó azon jogát, hogy követelje a vételár teljes kifizetését. Amennyiben az árut a Vevő nem veszi át, az Eladó jogosult az áru kiszállításával és tárolásával kapcsolatos költségek, valamint az Eladónál az áru átvételének elmulasztása miatt felmerülő egyéb költségek megtérítésére. az árut. Amennyiben a Vevő az árut nem veszi át, az Eladónak jogában áll elállni a szerződéstől. A Szerződéstől való elállás nem szünteti meg a Vevő azon kötelezettségét, hogy megtérítse az Eladónak az áru szállításának és tárolásának költségeit, valamint az Eladónál az áru átvételének elmulasztása miatt felmerülő egyéb költségeket.

 

 

Fizetési feltételek

 

  • A Vásárlónak lehetősége van az áruk vételárát a webes felületen felsorolt egyéb módokon túlmenően, vagy egyéni megállapodás szerint az alábbi módok bármelyikén is megfizetni az eladónak:
  • Az árunak az eladó bankszámlájára történő kiszállítását megelőző elektronikus átutalással, előlegszámla alapján;
  • Átutalással az árunak az eladó bankszámlájára történő átadását követően, adóbizonylat (számla) alapján a számlán feltüntetett esedékesség előtt vagy a számlán szereplő határidő előtt.

 


          Az Eladó jogosult az áru kiszállítását követően az áru ellenértékének fizetését nem engedélyezni. Ez a fizetési mód általában rendszeres ügyfelek számára van fenntartva. Eltérő megállapodás hiányában a számlát a szállítólevéllel együtt csatoljuk az áru hoz

 

  • Átutalással történő fizetés esetén az árat a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül kell megfizetni, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg. A Vevő az áru árának fizetési kötelezettsége elektronikus átutalással történő fizetés esetén a megfelelő összeg Eladó számláján történő jóváírásának pillanatában teljesül. 
  • A jelen Üzleti Feltételek szerinti esedékesség be nem tartása esetén a Vevőt minden késedelem napjára az esedékes összeg 0,5%-ának megfelelő mértékű késedelmi kamatot számíthatja fel. Az Eladónak a Vevő késedelme miatt az Eladót ért kár megtérítéséhez való joga nem érinti.
  • Amennyiben a Vevő nem fizeti az áru árát, az Eladó jogosult az áruk további szállítását is felfüggeszteni mindaddig, amíg a Vevő valamennyi fennálló tartozását meg nem fizetik.
  • Az árukért euróban (€) vagy amerikai dollárban ($) lehet fizetni.
  • Az Európai Unión kívülre szállított összes küldeményt megfelelően vámkezelni kell. Az áruhoz mindig mellékelni kell egy adóbizonylatot, amely tartalmazza az áru leírását és a kifizetett összeget. A vámdíjat a Vevő fizeti. A vámokkal és azok feltételeivel kapcsolatos részletesebb információkért a Vevő az áru rendelése szerinti ország felhatalmazott vámhivatalához fordul.

 

  • A jelen feltételek elfogadásával a Vevő hozzájárul az adóbizonylat elektronikus formában történő kiállításához. Az adóbizonylatot egyidejűleg mellékeljük és kézbesítjük az áruval.

 

Elállás a szerződéstől

 

 

  • Amíg a Vevő át nem vette az árut, az Eladó bármikor jogosult elállni a Szerződéstől.  Ebben az esetben az Eladó visszatéríti a Vevőnek a Vevő által már kifizetett Vételárat a Vevő által fizetett módon.
  • Az Eladó továbbá jogosult elállni a Szerződéstől, ha a Vevő az áru vételárának kifizetésével több mint 7 napot késik. Az Eladónak a Vevő késedelme miatt az Eladót ért károk megtérítéséhez való joga nem érinti.
  • A Vevő jogosult elállni a Szerződéstől, ha az Eladó a megállapodás szerinti szállítási dátumtól számított 4 hétnél hosszabb ideig késik az áru leszállításával.
  • A Megrendelő nem jogosult elállni a Szerződéstől a szabályszerűen, időben és hibamentesen leszállított áruk tekintetében. A Vevő továbbá nem jogosult elállni a Szerződéstől azon áruk tekintetében, amelyeket a Vevő kívánsága szerint vagy a Vevő személyére szabtak (beleértve a speciálisan testreszabott és VIN-szám szerint programozott árukat is).
  • A Szerződéstől való elállást mindig elektronikusan kell megtenni. A Szerződéstől való elállás az elállási nyilatkozat másik Fél részére történő kézbesítésével lép hatályba.
  • A Szerződéstől való elállás esetén a Vevő köteles a Vevő által már átvett árut visszaküldeni az Eladónak, a Szerződéstől való elállástól számított 10 napon belül. Az Eladó nem köteles visszatéríteni az áru árát a Vevőnek, mielőtt az áru a szerződéstől való elállást követően visszakerült volna az Eladóhoz.

 

Hibás teljesítményből eredő jogok

 

  • A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának feltételeire és a jótállási felelősségre vonatkozóan az Eladó vállalkozói és jogi személyi panasztételi eljárása az irányadó.

  

Az Eladó üzleti titkának és kereskedelmi politikájának védelme

 

 

  • A Szerződés megtárgyalása és annak teljesítése során a Vevő olyan információkat közölhet az Eladóval, amelyek bizalmasként vannak megjelölve, vagy amelyek bizalmas jellegéből fakad. Ezen információk tekintetében a Vevő különösen a következőket vállalja:
  • hogy bizalmasan kezelje;
  • ne fedje fel más személynek az Eladó beleegyezése nélkül;
  • ne használja fel semmilyen más célra, mint a Szerződés teljesítésére;
  • ne használja más káros módon.

 

  • A Vevő vállalja továbbá, hogy az Eladó beleegyezése nélkül nem készít másolatot az Eladó által a Vevőnek benyújtott dokumentumokról.

 

Regisztráció a webes felületen

 

  • A webes felületen található regisztrációs űrlapon keresztül történő regisztrációval felhasználói fiók jön létre. A Vásárló köteles a felhasználói fiókhoz való hozzáférési adatokat bizalmasan kezelni. Az Eladó nem vállal felelősséget a felhasználói fiókkal harmadik fél általi visszaélések ért

 

A regisztráció során megadott adatoknak valósnak és teljesnek kell lenniük. Az Eladó kártérítés nélkül törölheti a hamis vagy hiányos adatok felhasználásával létrehozott fiókot. A Vásárló adataiban bekövetkezett változás esetén az Eladó javasolja, hogy a Vevő haladéktalanul módosítsa ezeket az adatokat a felhasználói fiókjában.

 

  • A felhasználói fiókon keresztül a Vásárló elsősorban árut rendelhet, nyomon követheti a rendeléseket és kezelheti a felhasználói fiókot. A felhasználói fiók minden további funkciója mindig megtalálható a webes felületen.

 

 

  • Az Eladó jogosult a Vásárló felhasználói fiókját ellenszolgáltatás nélkül törölni, ha a Vásárló fiókját a jó erkölcs, a vonatkozó jogszabályok vagy a jelen Üzleti feltételek megsértésére használják.

 

 

Szerzői jogvédelem, felelősség és a webes felület használata

 

 

  • A webes felületen található weboldalak tartalmát (szövegeket, beleértve az Üzleti feltételeket, fényképeket, képeket, logókat, szoftvereket és egyebeket) az Eladó szerzői jogai vagy más személyek jogai védik. A Vevő semmilyen célra nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy felhasználhatja a tartalmat az Eladó vagy a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása nélkül. Különösen tilos a webes felületen elhelyezett fényképeket és szövegeket ingyenesen vagy ellenszolgáltatás fejében hozzáférhetővé tenni.

 

 A termékek, áruk, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és megnevezései megfelelő tulajdonosaik bejegyzett védjegyei.

 

  • Az Eladó nem vállal felelősséget az olyan hibákért, amelyek a webes felület harmadik fél általi beavatkozásából vagy annak rendeltetésellenes használatából erednek. A webes felület használata során a Vásárló nem alkalmazhat olyan eljárást, amely megzavarhatja a rendszer működését, vagy indokolatlanul megterhelheti a rendszert.

Ha a Vásárló a webes felület használata során bármilyen jogellenes vagy etikátlan cselekményt követ el, az Eladó jogosult a Vásárló webes felülethez való hozzáférését ellenszolgáltatás nélkül korlátozni, felfüggeszteni vagy megszüntetni. Ebben az esetben a Vevő köteles továbbá teljes egészében megtéríteni az Eladónak azokat a károkat, amelyeket a Vevő cselekményével a jelen bekezdés alapján bizonyíthatóan az Eladónak okozott.

Az Eladó felhívja a figyelmet arra, hogy a webes felületen lévő bizonyos linkekre kattintva a webes felület elhagyható, és harmadik felek webhelyére irányítható át.

 

Záró rendelkezések

 

  • Amennyiben a webes felület használatával összefüggő jogviszony vagy a Szerződés által létesített jogviszony nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor a Felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó (a szerződésben foglaltak alkalmazásának kizárásával). Az ENSZ egyezménye az áruk nemzetközi adásvételére vonatkozó szerződésekről).
  • A Felek megállapodtak abban, hogy a jelen Üzleti feltételekben vagy a Szerződésben létrejött jogviszonnyal kapcsolatos viták elbírálására az Eladó általános bíróságának helyi illetékessége vonatkozik.
  • Ha az Üzleti Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy azzá válik, vagy érvénytelenné vagy végrehajthatatlanná válik, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Egy rendelkezés érvénytelensége, érvénytelensége vagy végrehajthatatlansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. A Szerződés vagy az Üzleti Feltételek bármilyen módosítását vagy kiegészítését írásban kell megtenni.

 

Jelen Üzleti Feltételek 2023.08.16-tól érvényesek és hatályosak  

Törődünk az Ön magánéletével

Itt testre szabhatja a sütiket saját preferenciái szerint.

Összes engedélyezéseRészletes beállítások