Panaszkezelési szabályzat – Vállalat

Panasztételi eljárás vállalkozók és jogi személyek számára

A jelen Vállalkozók és jogi személyek panasztételi eljárása (a továbbiakban: reklamációs eljárás) szabályozza a vállalkozó vagy jogi személy által a www.oemvwshop online áruházon keresztül vásárolt áruk hibáinak érvényesítésének módját és feltételeit. .com cégünktől:


TSE Slovakia sro, székhelye: Fraňa Mojtu 281/18, Nyitra 949 01, Szlovákia
Cégreg. sz.: 55983600
Adószám szám: SK2122153649
Bejegyezve: a Nyitrai Városi Bíróságon az iratszám alatt. nem. 62337/N
Szállítási cím: Fraňa Mojtu 281/18, Nyitra 949 01, Szlovákia
Telefonszám: +421 910 223 333
Kapcsolatfelvételi e-mail cím: info@oemvwshop.com

1. Az eladó felelőssége a hibákért


1.1. Az Eladó felelősséggel tartozik azért, hogy az áru az átvételkor hibamentes legyen. Ez különösen azt jelenti, hogy az átvétel alatt álló áruknak meg kell felelniük a következő feltételeknek:

    • a megállapodás szerinti mennyiségben vannak;
    • megfelelnek a Vevő és az Eladó között megállapodott minőségnek és kivitelezésnek, adott esetben, az egyeztetett minta vagy modell szerint, vagy esetleg a Szerződésből kitűzött célnak megfelelően; egyébként a szokásos célra;
    • az áru hibája akkor is fennáll, ha az Eladó a közöttük megállapodott áruktól eltérő árut szállít át a Vevőnek;
    • az áru mentes a jogi hibáktól, azaz az árut nem illetik meg harmadik fél tulajdonjogai, és az áruhoz mellékelték az áru rendeltetésszerű használatához szükséges okmányokat és papírokat.
    • Az Eladó 12 hónapig tartó minőségi garanciát vállal a Vevő számára .

1.2. A valóságban és az elektronikus megjelenítő eszközökön lévő színárnyalatbeli eltérések nem tekinthetők az áru hibájának .
1.3. Ha bejegyzett székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha jogviszonyunk más nemzetközi elemet is tartalmaz, Ön beleegyezik, hogy kapcsolatunkra a cseh jog az irányadó.

2. A vevő hibás teljesítésből eredő jogai


2.1. A Vevő hibás teljesítéssel kapcsolatos jogaira a Polgári Törvénykönyv, így különösen annak 2099-2117. §-a az irányadó.


2.2. Ha az áru hibája a szerződés lényeges megszegése, a Vevőt a következő jogok illetik meg a hibás teljesítés miatt:

a) a hiba elhárítása új, hiba nélküli vagy hiányzó termék szállításával;
b) a hiba elhárítása a az árucikk;
c) ésszerű engedmény a vételárból; vagy
d) elállás a Szerződéstől.


2.3. Ha az áru hibája nem lényeges szerződésszegés, a Vevő megkövetelheti:

a) a hiba elhárítása; vagy
b) ésszerű engedmény a vételárból.

2.4. A Vevő köteles az Eladót a hiba közlésekor tájékoztatni a választott reklamációs módról, ellenkező esetben az Eladó dönt erről. A választott választáson csak az Eladóval kötött megállapodás alapján lehet változtatni.

A Vevő csak abban az esetben tarthat igényt a vételárból méltányos engedményre, ha a hiba a termék kijavításával, vagy új, hibátlan termék szállításával, vagy a termék átadásával nem orvosolható. hiányzó tétel.

Ha a Vevő a hibát lényeges szerződésszegésnek tekinti, az Eladó köteles ezt a Vevő felé igazolni.

A Vevő tudomásul veszi, hogy mindaddig, amíg nem él a vételárból való engedményhez való jogával, vagy nem áll el a Szerződéstől, az Eladó jogosult a hiányzó áru vagy a jogi hiba elhárítása (különösen a hiányzó dokumentumok beszerzése), a Vevő költségére.


2.5. Nem kérhető az áru kicserélése vagy a szerződéstől való elállás, ha a Vásárló a terméket abban az állapotban nem tudja visszaküldeni, ahogyan azt átvette. Ez nem érvényes, ha:


a) a termék hibájának megállapítása céljából végzett ellenőrzés eredményeként az állapot megváltozott;
b) a Vásárló a termék még a hiba felfedezése előtt;
c) a Vevő cselekményével vagy mulasztásával nem tette lehetetlenné a termék változatlan állapotú visszaküldését; vagy
d) a Vevő a terméket még a hiba felfedezése előtt eladta, vagy rendeltetésszerű használat során megváltoztatta a terméket; ha ez csak részben történt meg, a Vevő köteles visszaküldeni az Eladónak azt, amit még vissza tud küldeni, és kártérítést kell fizetnie az Eladónak olyan mértékben, amilyen mértékben a termék használatából hasznot húzott;

3. A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának ellehetetlenítése


3.1. A Vásárlót nem illetik meg a hibás teljesítésből eredő jogok, ha a hibáról az áru átvétele előtt tudott, vagy ha a hibát saját maga okozta.

3.2. A Vásárlót nem illetik meg a hibás teljesítéshez fűződő jogok abban az esetben sem, ha a Vevő az áru összeszereléséhez nem hivatalos szervizt vett igénybe, aminek következtében az áru összeszerelése szakszerűtlenül történt. A Vevő köteles a felhatalmazott szerviz által végzett beszerelést a hivatalos szerviz által kiállított szerelési igazolással igazolni.

3.3. A hibafelelősségből eredő igények továbbá nem vonatkoznak:

    • az áru elhasználódása, amelyet az áruk szokásos használata okoz;
    • a használt termék olyan hibái, amelyek megfelelnek a használat mértékének vagy az elhasználódásnak, amely az árunak a Vevő átvételekor volt;
    • alacsonyabb áron értékesített áruk – csak azzal a hibával kapcsolatban, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg; vagy
    • ha ez a tény az áru természetéből következik .

4. Panasz esetén alkalmazandó eljárás


4.1. A Vevő köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 48 órán belül reklamációt benyújtani az Eladónál. Az Eladó kapcsolattartási címe az igényelt áru átvételére meghatározott cím .


4.2. Panasz esetén alkalmazandó kötelező érvényű eljárás:

    • a gyorsabb feldolgozás érdekében a Vevő a reklamációjáról előzetesen értesítheti az Eladót e-mailben;
    • a Vevő köteles az Eladót tájékoztatni az általa gyakorolt és választott jogáról, a hibát ismertetni és/vagy annak megnyilvánulását ismertetni;
    • utánvétes mód kivételével , amelyet az Eladó nem fogad el), így az áru feladásakor a Vevő köteles azokat megfelelő csomagolásba csomagolni úgy, hogy károsodásuk vagy megsemmisülésük megakadályozása;
  • A Vevő az áruhoz csatolja a vásárlást igazoló okmányt vagy adóbizonylatot – számlát, ha van ilyen, vagy bármely más, az áru megvásárlását igazoló dokumentumot.


4.3. A reklamáció benyújtásának pillanata az a pillanat, amikor a reklamált árut az Eladóhoz átadták.
4.4. A Vevő nem jogosult az áru igénylésével kapcsolatban felmerült ésszerű költségek megtérítésére.

A jelen Vállalkozók és jogi személyek panasztételi eljárása 2023. 08. 01-től érvényes és hatályos

Törődünk az Ön magánéletével

Itt testre szabhatja a sütiket saját preferenciái szerint.

Összes engedélyezéseRészletes beállítások